Zygmunt Białas Zygmunt Białas
1028
BLOG

Ukraiński nacjonalista w Salonie 24

Zygmunt Białas Zygmunt Białas Społeczeństwo Obserwuj notkę 54

10 godzin temu opublikował  @waldemar.m  notkę pt. "Nad Sławiańskiem znowu flaga Ukrainy". Pisze ten bloger: "Mam okazję, z największą przyjemnością poinformować, że nad gniazdem terrorystów i separatystów, Słowiańskiem, znowu powiewa flaga Ukrainy.
Jak pójdzie tak dalej, to wkopiemy w ziemię całą tą nieczyść, wśród której prawdopodobnie są też polscy bezmózgowcy.
Sława Ukrainie!"

Tym razem notka nie znalazła się na stronie głównej - tyle chociaż dobrze. @waldemar.m pisze w Salonie w taki sposób:

--- Do mnie: "Czy Pan zidiociał? Jak można być takim durniem, żeby cytować ruskich faszystów, terrorystów i polskich nacjonalistów, potomków tych, którzy sprowokowali rzeź wołyńską".

---Do blogera @obłok: "Mam nadzieję, że siły ATO nie dadzą im (obrońcom Sławiańska i Kramatoska - przypis ZB) ujść z  terytorium Donbasu. Mogę dodać, że życzę im, żeby ich szczątki były rozszarpane przez psy. (...) Kijów ich będzie bombardował tak długo, aż ostatni zasraniec (ZASRANIEC - a nie powstaniec" nie zdechnie lub nie złoży broni".

--- O niemieckim ministrze Steinmierze: "Niech się w dupę pocałuje!"

--- Na pytanie innego numeranta @mind service: "Kim jest Białas?" odpowiada ukraiński szowinista: "Przecież nazwałem go idiotą i szmaciarzem, bez zaglądania mu do paszportu".

To prawda. Na moim blogu napisał @waldemar.m: "Idż pocałuj w dupę Putlera, ty szmaciarzu!" (komentarz skasowany przeze mnie). Interweniowałem u Administracji Salonu, ale bezskutecznie.

Na stronie ukraińskiego nacjonalisty widnieje napis:

"O mnie
Pomóż finansowo Polakowi w Ukrainie! Przekazem Western Union na nazwisko Waldemar Mordkowicz Przekaż pocztą e-mail na adres: waldemar.m@onet.pl lub na prywatną pocztę Salonu24 takie dane 1. Suma przekazu 2. 10-cio cyfrowy kod lub przekaz bankowy w USD: Beneficiary: Mordkovich Valdemar ID code: 1828019931 acc.Nr: 5168742010006496 expiration date: 09/17 PRIVATBANK, SWIFT CODE: PBANUA2X Corespondent Bank: Commerzbank AG, SWIFT CODE: COBADEFF acc Nr 400 886700401".

Dodam przy okazji, iż bloger  @nonparel  podaje na różnych blogach następujący link: http://poszukiwani.policja.pl/pos/form/r4547,MORDKOWICZ-WALDEMAR.html

Myślę, że warto otworzyć link, szczególnie Administracji i ewentualnie Czytelnikowi, który chciałby "pomóc Polakowi w Ukrainie". Dodam, że nie jestem śledczym, lecz tylko skromnym blogerem, więc nie wyciągam żadnych kategorycznych wniosków.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo